Tuesday, September 21, 2010

raya saya sahaja,,

anda memang lembap sedikit ye nurul shakila,, orang punye la semangat post cite pasal raye mereka,, kau baru nak tehegeh hegeh post ye,, ish3,, ok2,, tah yah nak gado2 pasal aku,, sebabnye aku bukannya hot stuff or whut,, teruskan saje dengan misi menepost ceritera raya,,

ok..seperti biase,, manusia2 yang tak punye kampung seperti aku akan beraya di rumah sendiri OK! and bende nih amat la sangat tak best,, ish2,, naseb baek la rumah opah ade kat blakang umah aku je :) hehe

raye pertama dihabiskan around klang je,, kerana :
1.semua saudara mara ad di sini,,
2.abah tercinta tak pernah nak kua dari klang nih (pergh!)
3.ibu juge da tak ade kampung,, :(
4.tak ade tempat mengadu da (haha)

so di klang sahaje mase kami di habiskan,,

raye ke3 berpeluang balik ke perak,,
4 the sake nak risik orang untuk sepupu yang tak laku2,, ups,, nseb bek sepupu itu lelaki,, kalau perempuan mati aku :)
amat best cuci2 mate tengok pemandangan + orang2 hot hehe
penat gile r coz balek dalam satu hari je,, kematu punggung nih,,

raye ke8 pegi konvoi ramai2 ngan kawan 5 saen 2,, masih ade yang sporting tok ikot kitorang,, yang sombong tu paham paham sendiri la ye,,lagi penat menunggu daripada beraye,, terimas ye kawan kawan kerana membuat aku menunggu lame,, (betol ke ayat aku nih?? lantak la) sayang korang sampai ke langit okie,, tengs juge kepada wawa,, study jaoh2 ke sarawak tapi ade mase layan kitorang,, sayang ko doe haha
p/s : sorry ye raye ke8 nih lupe na bawak camera so tunggu picta dari noor memang berzaman la ye,, so enjoy cerita aku je k,, TERIMAS :)

No comments: