Saturday, February 5, 2011

I just need somebody to love

ye tu je aku mintak untuk bufday sembilanbelas ni.. 
aku tak pandang kerja kau
aku tak pandang poket kau
aku tak heran muka kacak kau..

hati kau kacak aku da cukop senang..

tengs fren.. korang sentiasa ade bila aku perlu ubat penenang.. you are my pain killer..

kau.. tolong hilang kan lebam kat mate aku ni sebab nanges seharian pasal kau.. tolong.. 
kalau nak ambek hati aku ambek cara baik,, jaga separuh gila..
memang mula2 kau nampak hati aku separuh besi.. bile kau da kenal kau tau aku ni perempuan paling rapuh dlm muka bumi
sumpah tak tipu..

ok happy SEMBILANBELAS shark.. *tiup lilin*

p/s : pegang kepala.. shit ! beruban ! haha

3 comments:

Qinah said...

hehe, shark da tua !! :P
ngee~ apa apa un. hati jiwa tetap mudakn shark sygg :)
ngee~
semoga anda sentiasa berjaya dan happy dgn life anda yg baru sygg :)

Ayuu said...

Yeahh! sokong kina.
chill shark di hari tuamu.. eceh. kami sntiasa support anda :D muaaah!

.shark.grown.up. said...

haha
jahat !
btw tengs kesayangan :)