Friday, May 20, 2011

1 hati berdarah lagi

dia da move on. ya dia da move on. macam tak jangka sebab dia text aku macam dia kesah lagi pasal aku. gambar - gambar dalam simpanan da terdelete.

gambar kau masih aku simpan. mulut kata move on.. hati tetap tunggu - tunggu. mata pujuk tatap orang lain.. otak masih ligat fikir pasal kau.

kau nak rasa macam mana aku sakit? ape makna bila aku tak boleh stop nanges walau nama kau je orang lain sebut? ape makna kalau orang buat baik kat aku muka first tebayang macam mana kau tipu aku? ape makna aku tutup hati aku semata mata nak tunggu kau? bak datang ape aku buat kat kau. bak datang..

ye, ni mungkin bukan pertama kali kau buat aku macam ni. dulu dulu boleh aku maafkan. kali ni harga nya jadi sedikit lebih mahal. mungkin kau pulak yang patut tunggu & yang paling manis, AKU TAK KAN KEMBALI :)

wait something sweet from me : the sweet revenge baby

No comments: