Tuesday, January 22, 2013

tolong pijak




susahnya orang macam aku ni
suka sangat jaga hati orang. suka sangat tengok orang bahagia


tak perasan hati sendiri kena pijak pijak
eh, tiba tiba dah berdarah :)


pastu kena tampal sendiri pulak tu
*proses masih berulang sampai mampos*

1 comment:

KinaMissOne said...

Assalamualaikum gadis manis :)

Alhamdulillah, baguslah. teruskan menjadi diri sendiri yg tidak mementingkan diri sendiri.

Dan jangan jadi macam mereka yang mementingkan diri sendiri.

Sedangkan Baginda SAW sendiri punya tempat tertinggi di sisi Allah swt pun tak mementingkan diri.

Inikan pula kita ummatnya.

takpe, slow slow tampal mana yg berlubang dalam hati dengan mempertingkatkan iman kita mendekatkan diri kepada Sang Pecinta. InshaAllah, Dia pasti menampalkan yang berlubang dalam hati tu dengan sesuatu yang kita sendiri tak jangkakan :)


Jaga diri selalu :)