Wednesday, July 28, 2010

TODAY WAS A FAIRYTALE LAH KONONNYE,,AKHIRNYE,,

SEMANGAT,,SEMANGAT~lalala~

zah bgn awl ckit drpd aq hari nih,,
coz nak ikot fika n efa the barbie buat account bank islam,,

aku bangun tido tengah hari itu dsertai hujan lebat yg tak terhingge,,

dlm otak pemikiran aku merangke bbepare method tuk pg ke kelas,,

1. mcm mane aku nk ke bus stop without basah kuyop?

2. tanpa payong,, magic aku bekesan ke arinih??

3. pegi kelas sorang2? wuteva la,,

4. call lelaki kacak a.k.a abah terchenta & menyusahkn idop beliau sekali lagi,,

sambil2 tmenung kt atas katil 2,,hujan pown berenti dgn sendirinye,,
(ceh,, padahal da dkt setengah jam tgok langit kt lua 2)

SEMANGAT,, SEMAGAT~lalala~

mandy2,, siap2,, make up2,,

baru je nk kelua rumah,, fida kol & bg tau 1 berite yg sumpah sgt suke didenga,,

"kelas batal la beb"

aku pown ape lg,, tuka baju dgn pntasnye n buang sume make up yg ad kt muke aku nih,,
sedang asyik melending dengan zah di bilek,,

*RING*RING(bukan bunyik sebenar)
"zah,prof E da masok kelas ko" Kelas tak batal la,,"

*ARGH*ARGH!!!

muke aku n zah msing2 da gelabah ayam,,
kalau klas prof E jng nk men2 ponteng2 bagai,, 0 r jawabnye pblic speaking ko,,
ADUS,,

dengan menggunekn otak yg still boley di harap,, aku pown meng text prof E using phone zah,,
"GOT CLASS TODAY,,WHO TELL U I CANCELLED MY CLASS? AYO!

denga saje ayat cinta 2 dr mulot prof E kelang kabot kitorng siap2 pg kelas,,

make up sume ta smpat nk pakai,,
ish2,,

***kelas 3jam itu di akhiri oleh pblic speaking dr aku,,

da 2 kali dye soh aq bace quotation yg same (ehem*ckp je la quotation aku best,,kan senang :P)

"if A is success in life, then A is = x+y+z,, work is x,
y is play and z is keeping ur mouth shut"


HAHA,, she enjoyed it,,

siyesly

No comments: