Monday, March 7, 2011

Its nice to see. Nice to hold. But once broken, considered for ever!

hai all !! :)
baru lepas buat paper visual comm tadi.. macam harem la jugak tapi still dalam kawalan.. GO SHARK !
sem ni rajin belajar.. amek iktibar last sem. even result tak la teruk tapi masih tak membanggekan..

pagi tadi jugak kena pusing 1 UNISEL sebab exam hall da penuh.. (ekceli bilik kuliah je pon.. amat sangat sempit.. EHEM.. MPP baru jangan wat2 batu je k)
da la bepeluh peluh.. dapat pulak ceramah dari puan X yang memang aku tak suke dari sekolah menengah dulu.. (UNISEL = YAYASAN SELANGOR) so she is one of yayasan selangor staff la ye.. yang kenal tu senyum kan muke je k :D

ohh yeah.. lately da tak maki2 orang lagi kat fb and blog muchuk ni.. Alhamdulillah da boleh besabar. aku sekarang ni lagi suka duduk tepi dari ikot BELAKON sama.. maklumlah budak masscom.. bakal2 jadi artis kan semua nye :) kalau tak belakon sekarang bila lagi nak practice kan.. ok stop menganjing kat sini..

penat tak terhingge. ikot besties aku balik rumah di hulu langat.. jumpa adik2 yang sangat jujur. susah nak jumpa kat shah alam ni. terima kasih adik2 buat akak shark malu sebab puji akak shark cantik.. aww sayang rumi and sa'ee

sem 2 ni ramai yang hancurkan hati aku. tak sempat pulih dari sakit2 lepas datang lagi sakit yang lebih parah.. mungkin aku tak terlibat secara langsung tapi aku rasa benda yang sama.sem 2 ni jugak aku belajar jangan ikot sangat EGO kita. mungkin mula2 kita yang dok makan EGO kite sendiri, lama2 EGO tu telan pulak kite bulat2.. banyak ujian datang harap nye hujungnya nanti pelangi. terima kasih Allah matangkan aku..

di hujung2 sem 2 ni aku harap hidup yang lebih tenang.. kau tak suka tengok aku gelak gembira sakan duduk jauh2. aku tak kan kacau kau.. JANJI

p/s : betul kate orang, dalam nak carik kawan sejati kite memang kena hadap banyak kehilangan. jangan sedih, jangan gusar.. aku sedia dilupakan.. selamat tinggal sem 2 yang mencabar :)

No comments: