Thursday, February 9, 2012

20 and counting

Assalamualaikum. sambutan birthday yang paling simple tahun ni tapi paling bermakna :)

3hari sebelum birthday lagi dah dapat surprise daripada kawan2 sayang. yang kotak pink bereben tu daripada Adibah. serious chocolate dalam tu semua best2. then yg wrapped dgn pembalut kartoon tu daripada Killa. dapat note book, sebab menurutnya aku ni suka menulis. hehe sempat je observe aku ye :P

memandangkan birthday aku tahun ni jatuh pada hari sama dengan Maulidur Rasul, maka nya dengan sangat rajin aku join perarakan & ceramah Maulidur Rasul dekat masjid kampung aku. jangan terkejut sebab ni kita first time aku join perarakan Maulidur Rasul. dulu masa sekolah kalau tak silap aku lah, time budak2 puteri Islam pergi berarak, aku ada latihan tae kwon do atau pun latihan olahraga. time kat asrama pulak, aku sedaya upaya menyorok semata mata tak nak join perarakan. macam hampeh perangai dulu dulu.



oh ye, sambutan ni time 6 february sebab 5 february semua orang bz kot. so, tema dia mcm kat atas tu lah

then 7 february pulak aku sibuk nak pergi habiskan voucher buku. plan last minute dengan adik aku and decide nak terjah popular dekat JJ bukit tinggi sana. aku memang dah biasa naik turun bus, tapi adik aku kira mcm first time lah (sifat kitorang memang mcm langit dengan bumi. so faham2 lah) sampai aku kena make sure dia jalan betul2 sebelah aku. takut hilang pulak. Ujian nak ke JJ bukit tinggi tu Allah jela yang tahu.

lepas sampai bandar klang then kena tukar bus untuk pergi ke bukit tinggi. MasyaAllah, azab gila kot bila bau bauan yan tak diingini merebak 1 bus. memang tahan nafas jelah sepanjang jalan tu. bus masa balik pun lebih kurang je cerita nya.

buku buku pilihn adik

buku buku pilihan aku. *komik tu WAJIB :)

habis RM100 daripada voucher. lastly,


hadiah birthday comel daripada adik aku. :) serious sangat bermakna untuk kali yang ke 20 tahun ini.

p/s : tiup lilin dlm hati. pasang niat dalam hati jugak :))

No comments: