Monday, March 5, 2012

alasan kukuh

Assalamualaikum :)
just wanna update a bit from this previous months

secara rasminya amanah yang sangat besar terletak kat atas bahu ni. Alhamdulillah, dah selamat diwatikahkan sebagai salah seorang MPP di UNISEL. sumpah, sampai sekarang masih tak percaya (sedangkan rengah curi2 online sambil buat minit mesyuarat ni :P) harapan tok sah cerita lah, apa yang sekelian students nak, tu jugak lah yang aku nak. I can't promise you but I'll do my best. sampai ke titisan darah terakhir. aiceh

as usual, let the pictures do the talking :
tema sendiri = green

  
barisan mpp UNISEL


event ramah mesra bersama pemimpin di section 7. makan dia memang terbaik lah. steamboat + nasi goreng + desert jelly kelapa. sorry, yang ni tak banyak gambar untuk bercerita :)

tak mau spekulasi, tak mau. saya natural ok. ni sekadar jemputan :)


oh ya, bulan february hari tu pun aku dipanggil untuk jadi photographer terjun bagi majlis hari keluarga amanah ikhtiar Malaysia. weh, memang cuaca cemburu betul dgn aku. habis burn muka, tangan semua. paling terbaik kena masuk padang yang lumpur kalah sawah padi. macam tu punya standard padang stadium dekat klang. boo! shame on you :P

next event : FCM SHINE OF HOPE dekat Homestay Haji Dorani. tak sabar nak ke sana, mix up dengan orang kampung, kenal lagi rapat dengan classmates. sangat teruja ok! hehe. aha, sabtu ni pulak I have to attend my cousin's wedding. andd again, jadi photoG terjun.gambar tak cantik nasib lah yer. :P

hidup peribadi pulak makin tak terurus. hehe. so nak tekan kan dengan jelas kat AWAK, saya tak de masa nak lovey dovey buat masa ni. tak sesuai lagi kot. I do appreciate what ever you do, but masa tak sesuai. sekian :)

3 comments:

Anonymous said...

wahh tahniah sayang.
galas tugas dan amanah dengan baik dan ikhlas..

insyaAllah. Allah denganmu :')

mak tiri said...

terima kasih cik seriayu :)
amin. doa kan ye

Shazril Shukri said...

saya dengan rasminya menjumpai blog anda =p