Monday, May 28, 2012

lauk tambah

Assalamualaikum :) fuhh, baru lepas habis 1 lagi event kat UNISEL. penah ya amat ok!

event kali ni tak selama event dolu dolu. kali ni punya cuma 3hari. jaga students foundation yang sekangkang kera je. hehe. kali ni exco - exco lama aku semua dah naik pangkat :( aku sorang je masih setia kat exco protokol. sobs :'( tapiiii, the best thing nye, aku dapat anak anak exco yang sama gila, lebih hebat (daripada aku) suara sedap, korporat look :P and tak lupa, doktor pakar urut. hehe

sepanjang 3hari memang aku selalu kena tinggal buat kerja sorang2 sebab yang lain ada class yang amat sangat pack. kali ni memang tak stress a bit pun. mungkin mulut - mulut puaka + yang suka judge orang tak ada kot dalam MTS ni. OPSSS! Alhamdulillah, mula mula memang agak rasa give up dengan respond budak2 tu. but masa ikrar diorang superb gila kot. tah semangat mana datang rasuk pun aku tak sure. sampai kan Vice Chancellor bagi 5bintang kot! heee, terharu ok :) 

dikesempatan ni, aku just nak ucap terima kasih sampai ke langit untuk kamu kamu yang sanggup spend masa even jadual class pack gila. jangan pernah menyesal nak join lagi ye. see you next intake ;)

say KEJUUUUUUU!! :)

p/s : mood bahagia. terima kasih teman untuk sisa sisa sebelum habis study ni ;)

No comments: