Tuesday, January 31, 2012

bila hati berdegup dua puluh kali lebih sempurna



esok esok atau bila bila, tingkat umur naik setapak lagi. 
susah nak agak apa bakal jadi

entah kawan kawan lari, 
cinta tak datang mari,
entah esok hari mati
mungkin jugak terbukak luas pintu rezeki. 
siapa boleh jamin hidup sendiri? 

february bakal datang tak lama lagi. secara jujur, aku tak mampu nak fikir apatahlagi mimpi nak jadi duapuluh -an ahkir minggu ni. macam mengada je kan? dalam masa seminggu je lagi ni, baru aku terfikir, apa aku buat sepanjang hidup sembilanbelas aku kat atas muka bumi?

sesen asset pun aku tak mampu nak cari,
huh, cinta hati apatah lagi,
ilmu pun tak berapa tinggi.
amal? setengah umur aku pun mungkin tak cukup2 ni.

tapi Alhamdulillah, panjang jugak Allah bagi nyawa. berharap sangat sangat, hari esok lebih baik daripada hari ni. amin

No comments: