Thursday, January 12, 2012

malam penghargaan fasilitator :)

Assalamualaikum :)

semalam hari makan berbayar. hari ni pulak hari makan makan free :) Alhamdulillah, rezeki Allah melimpah minggu ni. tak ramai yang datang tapi cukup lah aku katakan rindu terubat sikit bila nampak muka muka yang jarang jumpa kat kampus.

hari ni jugak aku telah menjadi "sesuatu". tak tahu nak describe as rahmat atau musibah. aku masih percaya apa yang Allah rancangkan untuk aku, jadi aku bersyukur dengan apa yang aku dapat hari ni. InsyaAllah, end of this thing, aku akan jadi orang yang jauh lebih baik daripada sekarang. who know rite. so bagi aku, selagi peluang tu ada depan mata, kita kena rebut :)

nota kaki pendek : doakan yang terbaik untuk sandara saudara sesama Islam kita. doakan saya juga ya:)
                             *maaf, gambar belum diperolehi :P

No comments: