Friday, October 14, 2011

beban terbang jauh jauh

assalamualaikum :)
Alhamdulillah, hari ni diberi kesempatan lagi untuk hidup. sempat lagi menulis entry. minggu lepas aku mengalami minggu super supreme busy! pertama tama dengan event yan aku sendiri kena jadi HEAD OF PROGRAM?? sumpah itu pengalaman pertama handle kepala kepala yang sangat ramai. minggu persediaan minggu paling hell. kena edit kerja tu, kena pantau kerja ni, kena buat keputusan tu. aku ingat jadi boss senang. tapi sumpah takkkkk T_T


akhirnya event berjalan dengan lancar and dapat pujian dari lecturer dan kawan group lain. bukan pujian aku mintak, harap semua orang berpuas hati je. itu je :) #gambar akan di upload kemudian :)

lepas habis event, langsung aku kena pergi shooting. jangan salah sangka, bukan jadi pelakon, tapi jadi crew untuk silent movie. ni pun FIRST TIME buat movie 100% dengan team mates. haishh. nasib baik bukan jadi director, cuma jadi camerawoman je :) buat movie mmg sangat stress sampai tah berapa kali gaduh. tah berapa kali menangis. tah berapa kali putus harap. tah berapa kali semua benda. akhirnya, siap jugak semalam. sekali dgn editing :) alhamdulillah

sekrang tinggal tunggu nk final je. wish me luck dear :)

No comments: