Thursday, November 17, 2011

17novenber2011

assalamualaikum :) 

17November2011 sepatutnya aku secara ofisial nya dah patut ucap bye bye dekat sememster4 yang tunggang tebalik. nasib memang tak side aku sebab kerja edit mengedit tak habis habis lagi. terpaksa lepak shah alam duatiga hari lagi. semalam keluar dewan exam rasa macam dapat balik nyawa yang kau pajak dulu sebab tak cukup duit nak bayar hutang ahlong. rasa lega sampai macam tu. semester kali ni aku boleh conclude sangat upside down. feeling turun naik, menjunam bagai roller coster tak berpedoman. err, hyperbola disitu. subject aku hadap semester ni memang LUARRRR jangkaan aku. sumpah luar jangkaan. time ni nak je aku jumpa sorang sorang yang pernah cakap course masscom ni super easy lantas tumbuk tepat ke muka diorang dan terus berlalu dengan bangga, tapi macam biasa lah, kau akan parah dalam imaginasi aku je. 

dalam ayat pendek, aku klasifikasikan semester empat sebagai bitchy, unmatured & super penat :/
best thing pasal sem ni pun banyak jugak. antaranya :

  • tak perlu nak impress orang sangat. tunjuk yang terbaik je. then orang akan notice kita
  • dapat peluang bawak kereta abah ke shah alam :)
  • dapat conduct satu event yang menyatukan budak budak sekelas. 
  • insaf kejap tengok kekurangan orang lain
  • terbukti abah ibu sayang aku sebenanye :)
  • baru aku tau, ramai yang masih sayang kat aku
  • cinta itu sangat sakit
  • kena tikam belakang pun sangatttt sakit
  • hidup sorang best, tapi tak sebest ramai kawan
  • jumpa ramai orang orang baik
  • tersedar, dunia ni masih ramai yang bagi pertolongan tak harap balasan
  • ramai pulak secret admire aku, bhaha
  • aku rindu semester tunggang langgang ni :')

No comments: