Tuesday, January 25, 2011

25 random things about me

oh,, dapat tag dari encik ROKET KERTAZ so mari merepek 25 perkara tentang aku si maggie kembang.. lai lai lai :D

1. first at all aku bangga jadi gadis jawa celup celup .. heee..tapi jangan speaking jawa la ngan aku.. sumpah tak faham..
2. makan semua benda.. of coz yang halal je.. kalau makanan yang tak sedap pown aku akan cakap.. "em.. ok la ni" so sape nak belanje aku makan, angkat tangan?
3. pembahas yang kurang berjaya :) semenjak masuk U ni da tidak berbahas.. ohh rindu sama arena perdebatan.
4. benci sama smokers.. (peringatan untuk si gula hati juga !)
5. jarang memasak sebab kalau sekali masak mesti nak makan je lepas tu :)
6. birthday aku sama dengan chirstiano ronaldo .. aww
7. sangat suka warna warna gelap such as hitam, merah, biru.
8. ohh sedang menuntut di UNISEL shah alam jurusan masscom
9. bekas penghuni asrama berhantu dekat tengah kota raya kuala lumpur
10. susah nak sakit tekak
11. semua da tahu aku ni peminat no.1 maggie kembang telebih rencah..
12. mesti dalam keadaan beduit time orang2 kesayangan punya birthday.. so nak tak nak kena beli hadiah jugak tok diorang. kalau birthday aku pulak masing2 keringg T_T
13. sushi addict ! sekarang da jarang dapat sushi yang sedap..
14. ok addict juge lolipop strawberry..
15. di kala tension x suka maki orang.. lebih prefer makan rocky coklat.. sedap wehh..
16. orang ramai panggil aku shark sebab aku banyak gigi taring.. (nasib bukan vampire)
17. kalau tangkap gamba mesti buat muka pelik2..
18. cara nak ingat benda2 penting or study dengan main petik2 jari sampai bunyi2.. yang pelik nye dengan cara ni boleh pulak aku ingat benda2 haram punye susah
19. ohh lupa nak mention KIRI ITU ADELAH KANAN AKU (kidal la maknenye)
20. purata kelajuan semasa makan adelah amat rendah sampai kawan2 lain panggil aku ratu semut.
21. tak suka buat kerja last minute tapi tu la yang selalu jadi kat aku..
22. eh,, ha ! anak ke - 2 dari 5 beradik
23. sangat rapat dengan kakak yang first.. kalau gaduh pown first class punye tumbok menumbok
24.tak suka dengan color pink..
25. fuhh habis pown.. haha.. cukop 25 :)

No comments: