Wednesday, January 19, 2011

.............................................................

ape lagi ni?  tolong jangan duga aku.. sumpah aku tak kuat. sumpah hati aku rapuh. sumpah aku tak tahan semua ujian ni..

aku penat. bosan. sakit. benci. meluat. tolong jangan buat aku nangis lagi.. tolong lahh..

kau sakit kan diri kau macam aku tak rase pulak kan pedih nye.. kau persetan je semua tu.. nak mara pon da tak guna.. benda da jadi..

to all,, jangan tanye aku kenape.. aku letih.. lelah dengan semua yang jadi sepanjang jalan ni. sirius aku putus asa.. ye sirius..

p/s : jangan ade sesiape yang terasa dengan entry ni.. aku cume bosan dengan hidup aku.. mungkin jalan tebaik is aku lari.. lari dari sume ni.. tapi tu bukan cara aku.. haish.. bosann.. go back to sleep.. esok kelas menggila pukul 9

2 comments:

kinasmile:) said...

hey syggs, why camni.? anda rasa sepertimana yg sy rasa juga ohh? erm. bayangkan. memang terasa sgt bestkn if dapat lari dr semua benda. tapi itu tak menyelesaikannye. shark un tau kn. kita sama sama doa pd Allah semoga segala masalah ni dapat jalan penyelesaian yg terbaik. be smile k sygg :)

.shark.grown.up. said...

tengs alot syg :)
mmg rase da patah semangat sangat ni..
kalau dapat nak ulang balik ape2 yang baru jadi ni..
x pela Allah da tentukan bende ni
redha je :)