Thursday, January 27, 2011

Day 7 – Your dream wedding.

aduii.. berat betul la topic ni.. dari tahun lepas aku hold sebab tak terfikir lagi cam ne la nnti rupe nye aku kawen kan..

dalam kotak kepala aku ni je yang terlintas.. nak pakai dress color hitam tapi orang cakap dress putih perlambangan untuk suci bersih murni..so aku mungkin akan pick dress seperti yang di bawah :D

ala ala fairytale githu
ish seksi beno.. opcoz la ibu tak bagi.. ha dress ni pown ok gak..

err.. rasenye same je pown kan..
ha,, memandang kan aku ni puteri jawa yang bangga aku nak la jugak pakai baju kebaya.. color purple ok ke? cantik lah bg aku..

cun kan.. kan ..kan.. haha teruja pulak
hehe.. ok cerita pasal cake pulak,, aku memang very la the fall in love dengan cake2 yang unik + comel lote ni ha.. tak kesah la sedap ke tak janji mata aku suka :)

eeee.. siyes aku nak cake cam ni !!!
awak awak,, nanti kite tempah cake cam ni ye.. ye awak ye.. hikhik.. citepasal kawen mesti la kena ade fill gedik kan..

kalau tetamu datang kite bagi makan cup cakes je tau.. jimat sikit.. tak payah nak masak2 + catering bagai.. kite kena la save duit kan.. awak kate nak beli rumah ASAP..


yang paling penting aku nak majlis buat dalam hutan simpan alaa macam maya karin tu..best woo.. :) feel seram seram sejuk githu kan.. tambah nyamuk2 sebagai tetamu jemputan.. unggas2 hutan sebagai artis undangan menyanikan lagu2 cinta untuk aku and bakal hubby

last but not least.. ak nak tangkap gamba superr banyak.. ok tu je la raseny aku nak.. jap2 nak tanye pulak, ade ke orang nak kawen dengan orang yang mintak benda pelik pelik cam aku ni? ahh sudahh.. masalah ni

No comments: