Thursday, January 27, 2011

cerita adik *1

ape rupenye muka kau bile lepas balik mandi pantai?? hitam bekilat kann.. sampai mak pak sendiri tengok pown naik gelimat.. tak mengaku anak lagi..

adik aku sorang ni baru2 je lepas balik bercuti dengan mak cik depan rumah.. balik2 rumah mukada macam arang buat bbq tu.. ibu aku kate kenan dayang senandung.. macam2 la..

adik : abah cepat sikit,, adik da lambat pegi sekolah ni..
abah : ha tak mandi pown boleh lambat.. muka da la hitam comot.. awak ni anak sape ni?? abh tak de anak comot cam ni..
aku : hahaha..
adik: anak abah la.. anak mohd zain wagiman (ha, siap nama atuk aku muncul tu)
abah: eh abah x de anak comot macam awak ni ha.. malas mandi

......

adik: ee.. abah bedose tak mengaku adik anak abah..
abah: ni bukan soal bedose tak bedose.. ni soal awak malas mandi..
adik: T_T
aku: hahaha

adik pegi sekolah hari ni dengan muke monyok.. kesian dia

2 comments:

Ayuu said...

ala3,sian dia :)

.shark.grown.up. said...

tu la
tapi adik yg ni senang nak buat dia nanges :)