Monday, January 24, 2011

when beautiful monster turn SEMBILANBELAS :)

jangan purak2 tekejot.. ye,, memang,, entry ni khas untuk awak ibu mengandung :).. da lame tak panggil kamu macam tu ya.. untuk awak wirawati delta kesayangan.. selamat menua.. walau anda lagi tua 240 jam dari saya(eh, betol ke? kenape la begitu bengap math ni) tapi anda masih begetah githu.. sembilanbelas yang hebat harap - harapnye.. tujuan sebenanye nak buat entry ni bukan macam ni tau tapi da ni je yang otak boleh hala,, tuju jela..
em, last but not least,,


bufday  girl.. abaikan yang baju biru tu ye.. hehe liesa punye lain hari  :)
  • happy aging
  • moga dimurahkan rezeki, dilimpahkan kejayaan,, disenangkan hidup :)
  • moga tahun ni lebih baik dari tahun2 sebelumnye tau
  • eh lupa nak cakap kamu gila yang terbaik penah mata saya nampak.. bangge sikit okie !
  • celebrate bufday segempak gempaknye sebab mude cume sekali (ecehh)
  • ha,, celebrate bufday tu ingat2 la kat hencik shark ni ye.. walau kite dekat,, sebenanye kite jaoh (apekahh merepek?)
  • ok tu je.. :D

2 comments:

Qinah said...

auww ! Comel. Aha. Selamat hari lahir ibu mengandung :D RIndu anda sgt2. Aha. harap dhe bace :P

.shark.grown.up. said...

hee
shark x to nk wish cm ni..
bg jela cam ni :)