Saturday, August 27, 2011

ujian itu indah :)


As salam semua. harap hari ni lagi baik dari hari sebelum sebelum nya ok. 270811  - kaki masih berpijak di bumi shah alam. ruang sempit empat segi penjuru ini makin kosong di tinggal sang penghuni yang rindu kampung halaman. tinggal aku dan seorang teman. dalam proses mengemas baju baju yang bertaburan :)



hari ni, aku terjaga dari tidur, muka ibu datang dulu. entah kenapa, rindu sampai hati jadi sebak. entah kenapa. malam ni mungkin aku jejak bumi klang. makin aku besar, makin jarang dapat spent time dengan family. dulu pun sama saja. aku tercampak jauh kena hidup berdikari. sebab tu aku tak berapa excited nak balik beraya. jalan hidup aku mmg macam ni. akan sentiasa jauh dari family. aku redha :)


minggu lepas da habis marathon sehari mencari baju baju raya aku. yelah sangat jarang dapat balik rumah kan. abah tak lepas peluang. walau business abah dalam keadaan so -so, abah spent jugak duit untuk sayang sayang dia berbelanja. tak pernah terlepas setiap tahun. aku menangis terkenang ada kawan rapat aku yang tak dapat buat macam ni setiap tahun. Ya Allah, aku bersyukur dengan apa diberi. ujian aku lebih ringan jika dibanding dengan orang lain. Alhamdulillah :)


untuk teman teman tersayang, selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin atas kata yang menyakitkan, untuk kelakuan yang meng'annoying'kan, untuk mata aku yang selalu menjeling tajam, dan untuk janji yang kadang tak ditepati. special untuk sahabat2 di :
  • PASTI An naim
  • Tadika Islam Hira'
  • SRI Al Farabi 
  • SK rantau Panjang Klang
  • Asrama Toh Puan Norashikin
  • SMK Seri Bintang Utara
  • SMK Rantau Panjang Klang
  • Kem PLKN Teluk Rubiah
  • Universiti Selangor
  • kawan2 yang bersepah atas bumi shah alam :P

harap kita akan tetap bersahabat sampai hujung nafas :)

selamat hari raya :D

to 5sc2 SMK rantau panjang klang. tengs guys. and Al Fatihah to arwah Shafiq

to members of University Selangor

to buddies at Asrama Toh Puan Norashikin

mostly to sahabat2 PLKN. 3 bulan yang indah :)

sape nak carik pasal tunggu lepas raya ok? aku nak tenang2 raya ni

2 comments:

Anonymous said...

selamat hari raye shark:)
salah silap harap diampun
miss you

love u more :)

mak tiri said...

miss you to :)
da lama maafkan. selamat hari raya to syg