Wednesday, October 13, 2010

.cengeng.

ego tebal aku runtuh satu per satu malam ni.. bersaksi kan sarmina (mak tiri kat dalam rumah ni ) gugur semua cerita2 pendaman aku selama ni,, cengeng aku ternampak riaknya,, manja mengada ngada aku juga terlihat jelas,,(tak la jelas sangat sebab aku menangis dalam gelap :p)

rasenye aku da lama tak menangis,, erm kalau di belek kitab kaji cuaca,, nak tak nak aku da berenti menangis sejak beberapa bulan lalu,, yela lepas je abes NS kene lah jadi kuat and tabah (tapi rasanya kat NS lah paling banyak aku nangis,,tengs to liesa ok)

banyak reason yang lead aku tuk stop jadi cengeng,,

  • SITUASI 1 : aku sangat menyampah dengan perempuan lembik yang amat amat suka dan amat amat murah air matanya,, lebih2 lagi depan lelaki,, depan sesame gegurl elok la pulak kau bercanda gelak cam orang gile,, depan lelaki kau dok lembik cengeng,, tunjuk satu satu kelemahan kau.. BAGUSLAH TU..

  • SITUASI 2 : air mata senjata wanita,, chiesss,, taik kucing kau,, kalau tak nangis tak cukup wanita da ke? ok fine aku paham situasi kau,, muke kau terlalu so watdafak sebab tu la kau kene keluar kan senjata paling terakhir tuk amek attention orang.. tepat x?? kene kat batang hidung kau x?? ape?? owh kene setepak kat muke kau,, ha bagos la tu sebab aku memang cakap tuk KAU,, YELAH KAU!!

  • SITUASI 3 : air mate buat aku serabut.. ade problem sikit nangis,, happy sikit nangis,, terharu pown nangis,, aku pown naik pelik,, bile la kolam air mate kau tu nak kering,,
ish,, serabut aku,,

HIGHLIGHT : pergi lah cengeng coz aku da tak perlu kau lagi,, shuh,,

No comments: