Tuesday, October 26, 2010

selamat pagi moning moning

awal aku bangun hari ni.. awal2 lagi da plan2 nak basuh baju bagai.. punye la belambak lambak sampai 3 kali spin gitu.. mesin basuh 9kg je and most nk highlight MANUAL.. wat to do la kan.. penatnye la macam haramm..

nota diri sendiri : tu la padan muke kau shark.. malas2 lagi tolong ibu kat rumah.. hamek kau dok rumah sendiri tunggang langgang dah hidup..

kat rumah tu tak adventure la.. gune mesin basuh AUTO..AUTO u noe.. hehe

pagi2 lagi da on mukabuku bucuk tu.. tak sempat bukak kude2 lagi cik natsu da tego..
"awal bgn cik da vogeh"
"bukan malam je ke anda muncul :)"

hehe gile la.. laki tego aku cam tu.. malu dah ni.. ape lah anak dara nih..
jarang2 bangun pagi.. ish2

eh2 tapi kan aku masih pelik.. kenape aku bangun awal ye hari ni?? ermm

2 comments:

Ayuu said...

WAHH,
sat aku nak buat kecohh!
ingat sapa yg salu kejut korg bangun suboh kt plkn? *winkwink.
muahahahha~(bangga kecohh cket)

.shark.grown.up. said...

haha
yela
yela
ingat x kan lupe nye
hee
most paling best cikgu menjerit
"anak dara celoreng!! bagun!!"
haha menggelabah semua