Saturday, October 16, 2010

sun kiss

study week oh study week,,,

matahari memancar terik pagi ni,, *selak langsir

baru sedar da berape lama tak tengok matahari,, owh bagi yang tak tahu study week merupakan snek berempah yang sangat disukai ramai.. HAHA tak la study week merupakan mase tuk wat revision sorang2 dalam bilik ke,, atas bumbung ke,, celah batu ke,, ah sukati korang la nak wat revision kat mane pun,,

sepanjang study week jgak la selalunye tak ade kelas,, maka terperap lah aku kebosanan dalam rumah yang usang ini..*sigh
dan seperti biasa lah,, bangun ketika mentari da nak masuk tido balek,, (anak dara punye perangai)
maka sepanjang week ini aku dah macam orang kekurangan zat tak dapat cahaya mentari,,

pagi ini bangun sedikit awal untuk menyempurnakan misi PTPTN,, hehe
matahari sangat cantik tapi kenapa awak nakal sangat??
panah mata saya dengan warna yang terang??
ahh

2 comments:

Nur Sakinah Miswan said...

Auuwwww.. ^o^
want kiss your la dear :)

.shark.grown.up. said...

huhu
meh kiss2