Tuesday, October 26, 2010

epilog untuk hencik sneakers

*abaikan kaki cacat bengkok.. sila lihat hencik sneakers itu*

nama kau cik whitee.. aku yang letak.. aku suke sangat kat kau.. badan kau kilat.. putih lagi tu.. dapat tuan jakun cam aku ni pun kau tetap bertahan.. tak macam sneakers yang dulu2 tu.. cepat sangat nazak.. even kau cap ayam..kau kuat lagi tegap*merepek dah*

cerita sneakers belah kanan untuk sneakers belah kiri :

hey awak.. awak tau kan kita kembar.. saya abang, awak lah adik sebab saya siap dulu daripada awak.. masa orang2 kat kilang tu hensem2 kan awak saya pandang je.. rase pelik jugak kenapa awak sebijik macam saya.. awak tau tak saya benci awak mula2 sebab awak sama colour, sama saiz, sama bentuk dengan saya.(dah kate pown sepasang kasut memang la same) tapi lepas kita duduk sekotak, saya mula sayang awak.. awak baik.. suka teman kita. awak tau kan kita takut gelap :)

afta lama sangat terperap dekat dalam stor, 1 hari tu ada perempuan cantik datang beli kita(ecece cantik ke??)awak ingat tak leftie?? mula2 dia pakai kita kita rasa sakit sangat.. yela tuan kita ni macam jakun.. sikit2 telompat.. sikit2 main lari2.. kejap2 main sepak2 orang pulak.. apelah tuan kita ni kan..malam2 kita selalu nangis.. awak la yang tolong pujuk kita.. terima kasih :)

pagi hari tu kita bangun tapi awak tak ad kat tepi kita.. awak kena sepak ngan adik tuan kita la tu(kang aku sepak balik budak tu kang) masa tuan kita keluar rumah dia pown tercarik carik awak.. mane awak pegi?? kita denga dari perbualan tuan kita dengan abah dia

"abah, mane kasut putih kak ngah?"
"huh. anjing da makan da"
"HAHA. jangan nak main2 la abah.. cepat lah mane kasut putih kak ngah?"
"pegi tengok tepi longkang tu.. da hancur kena gigit anjing"

cepat2 tuan kita lari tepi longkang tu..muka dia sedih je tengok awak.. walaupun dia tak menangis tapi saya tahu dia sedih sangat.. leftie.. kta rindu kat awak.. :(

*aku mimpi sneakers putih aku tadi. kuang hasam punye hanjing*

4 comments:

Ayuu said...

WEH, siannya:(
aku simpati shark syangg

.shark.grown.up. said...

taw x pe..
anjing tu men bla je
x dapat dikesan :(

kinasmile:) said...

Ala ala .. kesiannye..
takpe takpe. ti kite hang out same same. kite beli encik sneaker utk anda yg baru k :)

tapi comel dan kelakar un ada gak :D heee

.shark.grown.up. said...

hee
tu la motif sebenanye
mintak org belanje baru
haha