Monday, November 22, 2010

aku tak lahir untuk protokol & protokol tak lahir untuk aku

terlambat kate untuk mengepost entry tentang minggu tekad siswa unisel shah alam.. tapi tak pe.. aku masih gagah nak cerita :) kalau tak lambat memang bukan meggie kembang la jawab nya.. aku suka perap cerita sampai jadi kembang mambang.. rendam lama2,, biar rencah sebati baru aku hidangkan.. memang meggie kembang kan??

pertama2 nya aku dapat berita aku bakal pewaris exco protokol betul2 buat masa aku terhenti berdetik.. bukan bahagia,, bukan gembira,, bukan jugak riak terasa bangga.. aku cuma terfikir yang agak dalam.. kenapa aku??

pertama kali jugak aku tengok muka bakal ketua exco aku yang tiba2 tukar sirius.. cuak.

nukilan ku untuk kamu kamu dan kamu si EXCO PROTOKOL a.k.a EXCO GILE MIC :

protokol :)


abang sapong a.k.a press perom.. derr!!

afif menjeng a.k.a pink panther

dayah musa a.k.a invisible assistant

ok ini gamba mengade :)

last but not least.. datin paduka nurul shakila (!) HAHA


okiee ini sangat mengganggu DATUK & DATIN bersantai okiee



oh terima kasih untuk semua semua nyaa..

ABANG SAPONG : tengs bila mana abang banyak bagi tunjuk aja urus event ni semua.. hilang lah selalu.. kitorang memang suke cam tu :D

AFIF KHAIRI : dalam diam aku suspek respek ko.. ingat lagi pagi tu.. aku memang buat silap yang paling besa kau rilek chill2 je an.. tengs bro.. da nampak ke prestij an kau kat situ HAHA.. sorry sebab selalu kutuk2 gigi2 kau.. aku tak boleh tahan sebab tu je entertainment aku. hee

DAYAH MUSA : wow! she's a superwoman.. jangan main2 dengan dia.. walau amat sangat senyap tapi keja dia semua beres :) tengs kawan.. lagi banyak membantu daripada aku.. chill je setiap masa.. sorry aw kalau aku selalu push kau siap cepat2 :D

oh terimaa kasihh daun keladii.. plizz jangan lupe aku lagi?? (!)

No comments: