Friday, November 26, 2010

pening

hai hai.. dasar anak barat.. kembali ketimuran,, assalamualaikum.. nah manis.. sopan lagi

seminggu berlalu tapi aku buntu.. semester break da berakhir,, lecture macam masih mengigau tak tahu nak mula membebel bila.. otak dah tepu duduk melepak merayap.. lebih tepat dah lali macam nak mati..

hey kawan.. awal2 lagi kau da carik angkara.. aku tak nak berakhir sengketa.. bukan.. bukan sengketa.. mungkin tsunami bakal melanda.. aku tak jamin itu..

aku dapat jangka pengakhiran semester ini tak akan pernah seindah sebelumnya..


mungkin penyebabnya

KAU!!

2 comments:

Ayuu said...

kenapa ni, kenpa?
gaduh ngn manusi a mne kah?

.shark.grown.up. said...

x lah gaduh tapi bukak sem ni masalah dia sorang je da cukup memeriahkan suasana.. yang bengang nye tu masalah dia drag sume orang jadi gile.. pandai2 lah hidup