Monday, November 29, 2010

.sleeping beauty.

ini cerita semalam punye semalam punye semalam lagi.. hehe baik punye perap kan kan??




aku ni jenis susah sikit bila da janji dengan orang.. aku takut datang lambat or paling aku takut tak jadi langsung nak jumpe orang tu bile aku da janji.. even aku dah set jam kat fon nokia tak seberape aku ni,, tido aku memang tak tenang da selagi alarm tu tak bebunyik bunyik..

ok balik ke cerita semalam punye semalam punya semalam tu.. petang tu konon2 nye aku nak pegi la main netball yang dah berkurun aku tinggal kan.. dah penat2 aku siap cantikcantik bagai (nak main netball je kowt!)
dengan tibatiba bumi shah alam ni dibasahi hujan lebat.. bukan takat lebat je tau siap guruh2 bagai.. tekezut aku sebab sebelum tu langit cantik je.. siap ade burung kicau kicau lagi..ala macam cerita cartoon tu la. haa

dengan tak semena mena terbatal la plan awal2 tu.. hishh..ok nak tanye ni.. kalau time hujan ape paling best nak buat??
ape?? ha betul la tu.. T I D U R :)

hehe .. ni lagi 1 aku tak boleh control.. tido macam kena sumpah tak kan bangun2 lagi dah pastu.. kalau hok cerita disney tu si sleeping beauty tu bolehh bangun kalau ade putera datang kiss puteri cantik tu kan?? aku ni lagi parah,, memang susah sangat nak terjage.. kau buat la ape pon, kalau aku tak ade daya nak bangun aku memang biarkan je korang memekak tepi aku.. semua orang ade problem macam aku ke?? sape ade angkat tangan,,,

huhu.. kita serupa.. err welcome to the club ??

No comments: