Wednesday, November 24, 2010

perempuan cantik dalam KTM

seram tak tajuk entry aku kali ni?? hehe rilek2 dulu.. ni bukan nak cerita hantu.. tak ada kena mengena.. bak kate omputih jauh panggang dari api la

dalam KTM memang sesak.. sape yang tak tahu kan.. kena berdiri dalam KTM paling aku lemah.. da la aku tak cukup tido kena berdiri lagi..
dari jaoh aku perasan seorang perempuan ini.. pakaian nya sangat sangat simple.. bertudung.berjeans longgar.dan ber tshirt lengan panjang.. tapi ada sesuatu yang buat dia menonjol daripada orang2 lain.. cuba bayangkan dalam KTM yang tersangat sesak aku boleh terpaku tengok muka dia.. rasa2 nya ade ke orang pernah terpaku tengok muka aku kat tempat2 yang kita sendiri susah nak bernafas? mungkin tidak..
masyallah.. ciptaan MU memang indah :)

No comments: