Saturday, November 27, 2010

REDAH KAU DAN AKU PUNYA BY BEN ASHAARI ^^

terpandang benda ni kat blog MISS TINGGI LAMPAI.. siap2 baca semua syarat terus serang blog
BEN ASHAARI ni.. menarik jadi ape lagi.. take part :)

ok2 bagi sesiapa berminat macam rasa macam jatuh cinta pandang pertama tu,, apa lagi meh meh join samesame.

ikut arahan - arahan ini :

1.mula2 korang kena pergi blog hencik Ben supaya dapat korek mengorek entri2 hencik Ben ni yang korang rasa menarik.. da jumpa?? ha.. jangan lupa bagi tajuk dan link kan ye..

tiru macam saya :)

arahan kedua
2. ok kali ni korang korek pulak blog korang & carik entri2 mane yang paling menarik untuk dibaca

saya taruhkan (cehh) :

okeh siap da :)
senang kan..
meh join :)

4 comments:

KimiCnoL said...

Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

.shark.grown.up. said...

hehe
mmg shok..
ni kire cinte pndang pertame la ni :)
join la..
jom2 :)

Cik Ila said...

salam perkenalan..Cik Ila follow tau.. :)

.shark.grown.up. said...

terima kasih cik ila..
singgah selalu k :D