Monday, November 15, 2010

hipokrit

" aku bencilah orang hipokrit ni"
"plastik lah dia tu.. sumpah aku tak boleh percaya orang macam tu"

1 benda aku allergic.. orang2 tak seda diri ni.. sebok dok canang cerita si polan si polan.. si anu dan si anu itu hipokrit, penipu besa, plastik sampah,, ulat sampah dan sebagainya.. padahal hati sendiri lebih busuk dari bangkai ayam berulat tersadai lagi dalam parit 3 hari.. topeng yang kau pakai memang tebal bila mana tak ada seorang pun nampak pekung2 yang memang da sedia membusuk.. TAHNIAH

aku percaya aku memang hipokrit.. ada masa nya topeng2 itu perlu aku pakai kan.. bukan aku tak ada prinsip cuma prinsip itu perlu di longgar kan seketika atas urusan yang dipanggil KEMANUSIAAN.. aku hipokrit sebab aku kenal siapa aku.. biar lah apa macam pun corak topeng yang aku pakai, itu bukan urusan kamu kamu dan kamu.. aku tak pernah halang kau pakai topeng apa pun walau bagi aku ianya kelihatan jelik dan hampir jijik.. dalam hal ini,, aku adalah pelakon utama nya.. kau hanya pelakon tambahan yang mungkin orang tak akan perasan.. jadi biarkan lah aku hipokrit.. aku baik2 sahaja.. jangan dihirau

3 comments:

bintang said...

hahaha. hdup mmg penuh dengan hipokrit syggg~ percaya lah.

Ayuu said...

mengapakah?
sokong ckp icha tuu :)

.shark.grown.up. said...

haha
tau x apa..
hipokrit tu lg senang kowt ;p