Wednesday, November 24, 2010

panjang kaki melangkah

semalam hari seronok aku.. semalam hari penat aku :)

dari malam tu hati degup2 tak sabar nak jumpe anakanak plkn teluk rubiah yang sangat2 aku sayang.. plan yang kemas dirancang oleh aku dan ENCIK NAS :) (hehe come,, be my new partner in crime)

sesampai aku di bumi kajang (melampau bumi kajang) NAS yang pegi jemput aku.. sempat jugak aku tanyakan kat dia kina liesa tau ke kehadiran aku.. katanya tak.. aku tersenyum senyum sendiri.. menjangka reaksi yang bakal aku terima.. tapi sayang.. SERIAYU tak dapat hadir samasama.. ada kekurangan disitu..

pertemuan pertama : DUNKIN DONUT
hehe teruja.. dari kejauhan aku nampak kina.. tidak seorang.. ada sosok yang tak aku kenali.. nebby nabilah yang cool :) baru jumpa da rase cam hari2 dok mengumpat samasama.. terima kasih kina temu kan kitorang


hati debar2 lagi sebab liesa yang ditunggu tunggu baru kelihatan.. aku konon cube sorok muka di sebalik beg.. terjerit liesa bila tahu itu aku.. ok aku terharu.. korang bagi peghargaan gile tuk aku.. sayang korang tinggi ke langit.. tingkat tujuh tau :)


membowling dengan korang memang the best thing eva la.. memang lawak bila nebby terlepas bola bowling.. agak bengang jugak bila nas asyik strike je.. huh! aku dan liesa sama sahaja.. ratu longkang :D memang terbaek..

tengok2 score. cuba beat nas!

captured by nasu

ratu ke longkang HAHA

orang misteri kat belakang

kami

tak nak waktu ni di sia macam ni sahaja kitorng melangkah ke kedai game.. seronok main tembak2.. lagi hype bile men race ala ala minah rempit gitu.. da jadi macam budak2 belum akhir baligh ha..


jom race

on the way nak kacau nas

ha.. da percaye belum kitorang teruja

jajahan liesa rosmin

pembunuh bersiri..lalala

hidung kebanggaan

puas hati dapat bunuh orang la tu

akhirnya.. kepenatan melampau

hujung petang 22 november itu.. saja aku lambat2 kan langkah kaki sebab aku tahu mungkin ini penghujung kenangan manis ini.. masa pulang ke rumah.. benci tapi apa mungkin aku pegun kan masa.. aku tak mampu.. ada sesiapa pakar pemegun waktu?? tolong,, ajarkan aku? menghantar mereka mereka (kina. liesa dan nebby) sehingga naik bas.. sempat aku peluk cium semuanya :) aku tak tunggu sehingga bas menghilang.. takut2 nanti ada kawasan yang banjir sebab takungan mata ni tak mampu nak bendung.. cehh kata abang kacak tapi kuat nanges (!)

datang aku sendiri balik aku berteman :) hey hey encik nas.. anda sungguh baik ok.. teman kan aku sampai ke KL SENTRAL.. aku ni anak dara orang katanya.. tu kowt yang buat dia risau,, terima kasih daun keladi









kau partner in crime aku yang baru.. aku da chop

kau sangat baik.. jangan nak buat2 tekejut sangat la :)

tengs :)
terima kasih untuk masa yang terbuang untuk aku.. eh masa yang terluang :)

p/s : masih tak puas hati selagi tak jumpa SERIAYU RUHAIZAD

No comments: