Saturday, November 27, 2010

ini untuk awak si budak nakal ^^

NUR SAKINAH MISWAN awak istimewa


hari ni kau akan pergi jauh sikit dari kroni family :) tabahkan hati ye . ini masa untuk kau terbang pula . dalam penerbangan kau nanti aku tak jamin keseluruhan langit nya akan panas dan cerah sentiasa.. kadang2 langit di atas kau  itu perlu juga hujan dicampur guruh dentam dentum.. harap kau tabah lalu semua dengan senyum kau yang manis macam gula batu tu :D

lagu untuk kau : mesti mau - pesawat

Yang ku mahu hanyalah kamu
Bersama mu selalu
Walau jauh kau mejelajah alam semesta
Ku tahu jawapannya
Walau apa jua rintangan yang melanda
Kita sudah siap sedia

Luahkanlah isi hati mu
Agar kita bersama
Kuatkanlah pendirian
Bila kita hadapi dunia

Yang ku mahu hanyalah kamu
Bersama mu selalu
Jauh jelajah kau kelana
Kita kan tetap bersama
Bila lidah hakimi ketika berbicara
Engkau tak perlu gusar
Ku kenali warna hati mu yang sebenar
Tak usah pura pura
Cekalkanlah isi hati mu
Hadapi dugaannya
Kuatkanlah pendirian
Agar dunia milik kita bersama
Bersama mesti mau

p/s : aku tak tahu buat entri jiwang la.. terima je ea seadanya :)


4 comments:

kinasmile:) said...

shark ! Hehee. terima kasih syggs :) terharu hehh. doakan kina k :)

.shark.grown.up. said...

aminn
selamat berjuang :)

Ayuu said...

whoa!
bestnye, dedikasi utk kina.
i jeles lagi.
haha.
gudluck kina,
gudluck utk shark juga :))

.shark.grown.up. said...

hehe
mmti shark buat tok ayu pulak :))
ok.. x mo jeles2 k :)