Tuesday, November 2, 2010

ketumbit menyerang lagi ! !

saket mata pada awalnya.. kate dalam hati,, tido kejap sure lepas ni hilang la tu..
bangun esok harinya mata makin membengkak.. ARGHHHH!!! ketumbit!!
nasib baik lah da start cuti sem,,kalau tak mane nak nyorok muke ni ha.. tak vogeh la ad ketumbit.. ye tak? malam2 tu jenuh pujuk abah pegi klinik,, mak ai punye lah payah.. aku tarik muka 14 masuk bilik dok diam2 toucing la kononnye.. langsung abah tak layan, ciss bedebah.. tak pe tak pe..

5 hari aku biarkan ketumbit ni membengkak.. tunjuk kat ziera gojes bising mulut dia kate da ade nanah la bengkak sangat lah.. pegi kejut abah tunjuk mate dekat2.. abah cakap paling kurang bende tu meletup je.. ish geram betul! ini bukan cobaan ni memang geramm!! aku jalan nak misi mencurik phone abah tok snap gamba ketumbit ni.. buat wallpaper phone dia.. ha,, puas hati siket..haha

baru malam tadi pegi klinik. masuk bilik doktor dia tak tengok pown ketumbit aku ni..ARGHH.. boleh meroyan aku di buatnye.. doktor cakap dua - tiga patah soh kua amek ubat.. sekarang aku tak rase cool abes sebab ubat ni buat mate aku lagi sakit.. lagi tak cool bile kena pakai spec gile low da macam mak cik mak cik sebab ubat sapu kat mate ni asyek kena bulu mata and tesapu sapu kat spec nih.. ish rimas..

tambah haramm.. korang penah rase tak bota tenis tesumbat kat dalam mate korang?? cam tu la aku rase skung..

No comments: