Thursday, November 11, 2010

MTS bagi aku

wah wah wah.. agak lama gak la ye aku tak jenguk pak cik belog manja ni.. besemak sikit ye.. maaf maaf.. mana tak nye.. penat aku di hambat dateline tok MTS ni.. MTS ni sebena nye Majlis Tekad Siswa yang mane kitorang as seniors (hehe) mengalu alu kan kedatangan junior2 kesayangan (?)

ni MTS aku yang pertama.. perasaan jangan cakap la.. mmg becampo campo.. seronok, takut,emo kadang2..over all BEST ta hingat ok! otak tengah penat dan membengap ni tibe2 timbul la bende ni.. so tutup mulut anda sepanjang membaca entry ini.. tak menarik pown so sila angkat kaki awal2 sebelum menyesal :)

MTS = minggu tummy sendat
ha.. kat sini makan mmg tak hengat la.. 5 kali wok.. boleh kate semua dish2 berat..tambah lipatan la kat perut aku ni.. bayak la jiran2 lemak aku ni.. ye tak?

MTS = mata tengah sakit
adoy.. cerita ni memang sadis ye.. hari2 kena menghadap laptop untuk update semua benda yang kitorang buat sepanjang program ni.. eye bag aku da cecah 10kilo.. bawak naik flight mau kena charge lebih..

MTS = memang tertekan sikit
ok korang try figure sendiri la ye.. terima kasih.. ni aku sayang ngan korang.. memahami betul :)

MTS = mau tunggu siapa?
tyme MTS ni aku tak boleh jadi lembab2 + bodo2 alang sebab ramai sangat menanti perubahan2 daripada exco aku ni..EXCO PROTOKOL TERCHENTA.. ok aku da start fall in love ngan keje2 natang cam ni.. cepat2 bunuh feeling tu.. keje menjadi mudah bila ada buddy kat sebelah.. DAYAH MUSA :) gandingan pertama kali tapi enjoy.. terima kasih awak :))


tetap kan niat.. buat keje ikhlas.. lupe kan sume penat2 ape ke sume ni.. kita enjoy!

No comments: