Tuesday, December 7, 2010

beli buku baru :)

as salam semua .. bagi menyempurnakan titah perintah Datin Paduka Nurul Shakila,, ecece .. dah2 jangan nak gedik sangat orang tak gemo .. terus ke tujuan,, aku nak ucapkan selamat AWAL MUHARAM kepada semua umat Islam yang ada kat dunia fana ni.. senang cerita yang datang2 singgah blog aku ni ke,, yang jadi follower aku ni ke,, yang rajin memekek memekak kat peti melolong aku tu ke.. ha selamat tahun baru semua..

dah bukak buku baru ni korang dah ade letak matlamat or azam baru tak? ke masih merangkak rangkak lagi nak capai tahun lepas punye? tak pe kalau tahun lepas punye pown tak pe.. langkah slow2 ye.. jangan teros berlari.. nanti tegolek kau jugak yang rugi..

ini CHAPTER2 baru yang aku nak tulis dalam buku baru aku ni


1ST sekali of coz la nak jadi muslimah yang sempurna
maksud sempurna dekat sini macam ape ye?? em kejap .. ha ! macam ibu aku.. cantik je pakai tudung labuh .. dalam pakai tudung labuh tu pun ibu aku rock tau,, jangan main2.. ibu memang role model aku.. tapi nak jadi macam ibu mungkin jauh lagi kowt aku kena langkah.. hati dah tanam niat tapi diri sendiri rase tak sedia lagi.. Insyallah kalau aku dah sedia satu hari nanti purdah sekali aku pakai .. Insyallah




ok kantoi aku pakai mozilla lagi :p

2ND pulak aku nak kurang kan meter degil aku ni
biasa la kan orang cakap anak kedua ni memang suka ikot kepala otak kan.. kalau aku tak suka aku tak melawan tapi tunjuk la protes sikit2 hehe .. macam mane? buat2 macam batu.. tuli kan telinga,, buat2 buta kan mata.. cacat2 kan anggota kejap.. hencik abah ibu pun da faham sangat perangai aku ni.. maaf lah abah ibu tapi raenye kak nagah memang da dilahirkan dengan bakat membatu ni.. tak tahu pulak ikot gen sape.. sape nak betanggungjawab sekarang? hehe





1 masa dulu
LAST BUT NOT LEAST is dapat dean list sem ni & sem2 seterusnya 
petang tadi dapat semangat dari si gula hati :) dia cabar aku dapat 3.2 above sem ni.. aku target 3.6 la.. cehh gile la riak nak mampos kau shark.. tak dapat nanti nangis tak berlagu kang.. ok shark ape lagi,, kau dah kena cabar tu.. mane boleh duduk diam je kan.. GO GO CHAIOK ! untuk awak si gula hati,, saya terima nikah nye la ! eh, silap saya terima cabaran awak la (ee shark dah gatal)

No comments: