Tuesday, December 7, 2010

day 2 - your favorite movie

telupa sudah nak update untuk hari kedua ni.. maaf ya

banyak movie yang aku dah tengok.. rata2 semuanya best tapi aku nak cerita pasal movie aku yang pertama.. movie first yang aku tengok kat panggung cite seram jepun.. APARTMENT 1303 namenya.. penah tegok tak?? kalau tak pernah aku saran kan korang pegi lah carik2 DVD cerita nih sebab cite best tahingat okie..

time ni aku masih form 3.. baru je bape hari habis PMR.. ni memang budak2 baru nak up sangat lah kan.. cerita nak pergi ke midvalley 2 pun da cukup lawak.. budak2 asrama yang cuba lari daripada pak cik guard yang sebok :) sampai melekat kat dinding kitorng semua.. semata mata tak nak pak cik guard tu nampak.. sweet escape la katekan hehe

salah satu scene dalam movie ni yg aku rase extra seram

yang ni boleh tahan la

poster

cerita ni start dengan budak2 muda yang sebok berparti kat rumah baru.. tiba2 without angin without ribut,, salah seorng membe diorang terjun dari tingkat 13 tu.. ape lagi, bedebuk la kan bunyik nye.. 

cerita diteruskan lagi dengan student baru yang nak carik rumah murah.. agent yang tamak tu pown bagi rumah ni kat student innocent ni tadi without bagi tahu pasal sejarah apartment tu.. kes yang perempuan bunuh diri tu pun dia tak bagi tahu.. student innocent ni pown 1,, bukan nye nak bace paper ke hape kan.. last2 padan muka kau dapat rumah berhantu.. hihihi

yang lain2 tu aku rase baik korang tengok sendiri la.. aku cerita kat sini belum tentunya korang baca sampai habis kan.. huh! merajok la macam ni.. 


kanakkanak form 3 lepas habis PMR :)

: midvalley: sweet escape kan? :P
nota pengaki : no 13 ni rupa2 nya nombor tak de ong la bagi orang cina.. bagi orang barat jugak rumah yang berada kat tingkat 13 dan bernombor 03 akan mendatangkan musibah .. so tu la motif cerita ni..nak tahu lebih kelik sini

No comments: