Monday, December 13, 2010

sumpah tak buat lagi :(

gile la,, da bape lame ea aku tak hupdate belog ni?? selalu melawat tapi tak de nafsu nak membebel .. mungkin hidup lately cam sampah sarap.. ade la sikit madu yang aku dok boleh harap and hirup sikit2.. sadisss .. banyak sangat setan2 yang kacau bilau otak aku sekarang ni.. sakit la kau tau tak.. dasar khinzir

em .. sebenar nye aku nak cite pasal bende lain,, kawan2 yang rajin IM aku kat mukabuku mesti selalu tensen ngan aku coz aku asyek on off on off je..
aku pown tak seda sebena nye.. tapi bile da dekat 7-8 orang cakap cam tu aku try jugak carik puncenye.. GILE AH ! rupe2 nye connection aku berubah2.. korang faham tak? ok macam ni la,, aku on9 guna connection A.. tengah syiok2 on9,, mengumpat,, seranah orang bagai.. tibe2 kau tak seda ni,, lappy kau sekati ayah sedare dia je tuka ke connection B.. pastu connection has time out.. kau pown watdefak la kan.. belek2 ape masalah lappy kau tibe2 nampak connection jeran sebelah punye da masuk dalam connection kau.. aduss aku tensen la cam ni..

tapi ni pown sebena nye salah aku jugak.. dahulu kala time rumah aku kena potong wifi (abang rumah sewa kedekot ! lambat sehari je kowt baya .. huh ! ) aku try2 la hack rumah2 sebelah punye wifi :)) then sekarang bende ni cam nightmare tuk aku la.. connection diorang cam dok main2 kan perasaan aku kau tau tak??? macam mengejek ngejek aku je.. "padan muke kau,, dulu sape soh hack aku.. kan da mendapat"

ah khinzir

No comments: