Friday, December 3, 2010

ini cerita versi campur aduk

bulan DISEMBER da masuk hari ketiga dah..

bulan ni aku kelaskan sebagai bulan "mari menyebok" .. nak tahu kenapa?? haa.. sebab dalam bulan ni la aku dok rajin join semua contest,, segmen,, kempen dan macammacam la.. oh itu dalam dunia maya

dalam dunia nyata ape pulak sumbangan aku ye??

hehe .. ni yang nak cerita ni .. esok sebenar nye aku dah termenyebok kan diri aku untuk join sukan IPTS yang berlangsung kat MMU putrajaya.. tak hebat mana punn .. cuma wakil untuk netball je .. dapat la jugak main terbang terbang .. wee!! .. aku dapat tau jugak yang universiti aku ni baru first time amek bahagian (kalau nak tau U ape,, meh ramai2 datang MMU :p).. doakan kitorang ye .. insyallah kitorang main sunggoh2 FUHH!! (keluar asap dari hidong)

yang ini mungkin penat sedikit.. hari ahad esok nye pulak kalau lah di takdirkan kami menang liga ,, terpakse lah pergi bertanding untuk pusingan kalah mati pulak kan.. yang rase cam best nye pulak kan.. aku ade family day dengan suku sakat belah ibu.. ADOY!! macam mana ni ea? nak bagi alasan ape ni?? mungkin diorang tak kan sedar kowt kalau aku ade ke tak.. yela sape lah aku ni :(

ok balik ke bumi nyata.. HARI INI.. aku kena pergi ke fakulti atas sebab yang memang tak dapat nak elak.. nak tahu kenapa?? nak tahu jugak?? betul ni?? hehe ok2 sabar2.. sabar kan separuh daripada iman... haa macam tu lah..

AKU TERSALAH REGISTER SUBJEK!!! huhuhu T_T .. kenapa mesti aku? semalam orang fakulti call aku .. katenye aku dah terdaftar subjek untuk sem 3 ..

nota untuk diri sendiri : oh shark,, tau lah kau ni konon2 looking forward kan tapi tak kan la tak sabar2 nak masuk sem 3 .. sadis

lebih tambah maluuu tahap muka menebal dengan sendiri bila ada senior yang IM aku kat mukabuku tu kata aku da salah register subjek.. dia nampak nama aku dalam list kelas dia.. adusss malu malu.. HUH tak pe shark,, ni kira pengajaran untuk kau.. lain kali kalau nak register online tu tengok2 dulu nama subjek plus kod subjek tu.. kalau da jadi macam ni kan susah.. kan kan??

konklusinya.. ceh ayat karangan form5 dolu dolu :) .. aku sebagai manusia yang lemah menyalahkan 99.9% sistem online universiti.. haha .. amek kau

No comments: