Monday, December 27, 2010

Day 6 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.

macam yang sebelom ni aku cakap aku suka kat seko natang ni.. tapi memandangkan natang yang seko ni boleh mendatang kan rase geli geleman kat sesetengah manusia perempuan,, aku tuka la natang kesukaan si gula hati tu k :)

muka je ganas tapi suka kat kucing.. ha, lagi satu natang yang si gula hati suka sangat is dragon .. ok sangat merepek ok.. mane ade natang tu.. law ade da lame bela 3 ekor kat belakang rumah :)


gamba dari hencik google

4 comments:

Jerung Tempang said...

alergik dgn kucing. t brsin xbenti. hahaha..

btw shark,ive changed my link. klau rjin, g la folo yg baru k. hehe. ty.

http://jejarijerung.blogspot.com/

.shark.grown.up. said...

hehe
same je
alergik ngan kucing gak
mnje terlebeh
huhu

ok2 i will

Azuan said...

kucing..okay je..hihi

.shark.grown.up. said...

cute dia mmbunoh :P
tu tak tahan tu