Monday, December 6, 2010

day 1 - favorite song

hai semua .. selamat hari isnin .. ok aku mulakan cabaran 30 hari aku hari ini .. tak sabanyeee ! !
seperti biase,, day 1 is about your favorite song.. kali ni aku tak jamin entry ni short and sweet je sebab aku memang banyak lagu yang sekali masuk dalam rongga telinga terus bersarang sampai bila2 :)

kategori wajib time karaoke
: season in the sun - westlife
: bila diri disayangi - tak ingat band ape :p
: sembilu - ella
: poker face - lady gaga
: bila larut malam - saloma (menggedik tak)

kategori asyik masuk dalam telinga 
: trouble is a friend - lenka
: one less lonely girl - justin bieber
: club cant handle me
: hey soul sister - train
: senyum - malique ft najwa
: pujaan malaya - adzrina adzhar
: mesti mau - pesawat
: ku mahu kau tahu - hujan
: cela - boneca
: after midnight - yuna


kategori indie
: 150 juta - fynn jamal
: kimia - melda ahmad
: putus - melda ahmad jugak (meh ramai2 layan)
: tunjuk kan aku - boneca
: bercanda : lipstik

eh siyes aku rase banyak lagi.. lupa dah weh. cukup la ni kan?? nanti aku da ingat aku cakap ea ea..

No comments: