Thursday, December 23, 2010

hey kau budak muncit !

budak muncit di sebelah kiri anda ye,, bukan di sebelah kanan .. terima kasih :)

budak muncit name NURUL NADIA ADREENA ZEN sila terima tumbukan dan sekehan manje saye sebab awak hebat ok budak muncit.. 

7A untuk PMR memang superb ok .. saye yang munguks ni pun dapat 5A je T_T sobsob..

lepas ni akan ade cap mohor atas dahi anda  "budak pandai" hehe.. so keep it up ya.. jalan straight ke depan jangan toleh2 belakang lagi .. 

memandangkan aku dok kat perantauan .. hey kire perantauan la jugak kan .. shah alam,, hometown klang hehe .. jaoh ok.. kalau merayap malam2 abah tak tahu.. spy abah pun tak sampai .. opss 0.0
tengah hari dapat kol dari ibu tapi aku tak angkat.. selalu nye law ibu kol mesti ade bende penting.. so aku dengan bahek nye soh ibu kol balek .. LALALA alang dapat 7A katenye .. wahh wahh wahh wahh !!!! *iklan kejap* menjerit panjang2 and ternanges sikit .. ok nanges tu tipu je (ayat cover) .. malam aku balik ye muncit .. sedia lah terima tumbukan dan sekehan manje aku MUAHAHAHAHA terase evil jap

ok last but not least congrest muncit.. me love ya muncit .. ok tu je .. byebye

3 comments:

Jerung Tempang said...

congrats utk adik.. hehe

Anonymous said...

woh, yeke. kem salam kat adik dan say congrats for her. excehh.
hee, btw shark asa tag :))

mak tiri said...

hehe
wokeh :)
sirius x sangke dia dpt cm tu