Tuesday, December 14, 2010

day 3 - Your idea of the perfect first date.

 ehem2 .. entry aku tergendala sebab topic ni la.. macam mane ye aku nak fikir pasal perfect first date ni sedangkan aku pon tak pernah ade first date.. ok korang da kena tipu.. aku ni macam korang tau perempuan yang biasa.. selekeh lagi.. sangat jauh dari comel,, sopan, apetah lagi anggun,, so first date aku pon aku tak harap ape2 yang fairy tale natang haram sume tu la..

BAB MAKAN
aku tak kesah sebab semua benda aku bedal.. kau bagi aku kayu batu je aku balas dengan sepak sisi (side kick).. muncung 5 inci,, tambah dengan selipa sebelah aku tercop kat muka kau .. tu je..
tapi kalau kau bawak aku kat kedai mamak yang name kayu tu aku on je :) sedap weh kat sane.. roti telur masak gune batter ok..tak tipu..RM 2 je.. bebaloi.. ok aku da buat iklan panjang.. untung kau macha



kau bagi aku natang bercheese ni pon aku da heaven gile ok




BAB BAYAR MEMBAYAR
of coz la bukan duet aku kan.. kate pown first date kan.. first impression tu penting tau uoll.. kalau first2 kau da ketuk duit aku memang bye2 darling.. no next time aku nak kua ngan kau lagi.. hehe.. tapi jangan cepat sangat salah paham k,, aku tak suke gune duit lelaki time kelua ni.. jatuh la reputasi aku sebagai abang kacak kan..

i say no no no :)

AKTIVITI LAIN2
memandangkan aku nerdy yang tegar,, aku suke ke bookstore.. macam MPH ke, ape2 la.. janji banyak buku.. bukan kedai buku yang setakat ade buku sekangkang kera tapi signboard besa gajah.. benci.. aku suka lepak kat bahagian comic.. gile nerd kan.. aku pernah date cam ni.. gile lame aku date kat dalam MPH tu kan awak kan :) miss that moment.. sangat2
searching 4 new comics :))



LAST BUT NOT LEAST
owh sebenanye bende ni paling penting tapi saje je nak letak kat bawah sekali.. mintak izin ibu abah aku dulu ye :) ha,, kau berani tak?? tak kan.. haha


respect them.. or else i'll kill u ^^

No comments: